Khamis, 17 November 2011

moody

SALAM....
Semalam aq baru balik dr urusan kerja.. dan arinie aq masuk kelas mcm biasa,tapi semangat aku jd down..bila aku kembali ke kelas ,aku lihat hasil kerja aku diSABOTAJ dgn org.. Diulangi SABOTAJ oke!!!!!! Tapayah la aku cerita apa hasil aku yg kena SABOTAJ tu... Terasa sgt2 sakit hati nie,tp aku pendam jer sebb aku kwl emo aku nie ha, kang xmemasal gempa bumi terjadi...Aku trs MOODY.. Lps habis kelas aku ingt nak makan,masa jalan2 cari gerai mkn dgn mmber aku 3ekor mulut murai nie,aku terserempak dgn BUAYA PERASAN .. Dah dia dok tegur aku dgn mulut manis sambil pelawa nak belanja makan.. ARghhhh !!!! Aku tension dgn BUAYA nie sebb dia tu suka ganggu aku... Mber aku leh lak terima pelawaan mkn sama... Muka aku da cm CEMBERUT... Muncung 16inci oke !!!!!! Lg sekali MOODY !!!!! Lps mkn aku stay kt kampus wt kerja folio.. da siap folio aku nak masuk kelas,masa jalan tu aku kena langgar dgn MAMAT BUTA yg gopoh gapah berjalan xtgk depan .. Klu setakat langgar xpela.. nie folio aku jatuh dan kena air tin yg MAMAT BUTA nie minum!!!! Arghh !!! sebal jer rasa nyer kn.... Aku xmarah,tp muka aku serius.. Mujur dia minta maaf tapi aku xlayan.. Aku terus blah dgn muka ketat !!! MATI AKU kena marah dgn lecture nty (kata dlm haty) ..... SAHHH ! mmg kena marah... Hampehhh !!!!!!!!!!!!! MOODY MOODY MOODY.................! lps abis kuliah ,aku stay kt libary... aku on lappy.. tgk fb jap.. ada 27 friend request,dan ada 3mesej... salah 1 mesej tu wt aku sebak sgt... 

Mesej dari abg ARwAH Exboy aku..
# tentang MAMA arwah ex aku...
#tentang QILA adik arwah ex aku...
#tentang Arwah ex aku......
Arghhhh !!!!!!!!!!!! aku sedihh dgn apa yg aku dpt tw dr abg yg aku da anggap mcm sedara sejak kematian exboy aku 8tahun lalu.... Segalanya sedih arinie.... Tp wlpn arinie aku mood sedih,aku kena tabahkan haty dan terus kuat..... hurmmm nty sambung ag... Terasa nak pitam........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan