Selasa, 1 Mac 2011

storymory si Jawapan dan Jam Tangan

JAM TANGAN DAN JAWAPAN

Kenapa tajuk ada dua ?
sebab jam tangan aku hilang.....
aku cari-cari tapi tak jumpa !!
Aku stress....
sebab jam tangan tu ayah aku belikan buat kali ke2..
Asyik hilang jer, mana taknya jam tu kecil sangat...
Tangan pun kecil yang amat...
huhuhuhu...
Mana nie jam aku pergi bersembunyi ?? 
Pulanglah sayangku....
Mama merindui detik detap jantung mu....
(aku sedih)
DIMANAKAH KAU WAHAI JAM PINKY!!!!!

P/s : Ayah... nak jam GUESS yang baru warna Purple !!
Gempak lah edisi yang baru tu..... :)

JAWAPAN :
jeng...jeng.... jawapan bagi pilihan aku untuk hadiah bzday.......
AKU...........Pilih.........
Sebenarnya aku tak nak pilih pape pun barang yang ayahku tawarkan...
Sebab bila aku fikirkan barang tu semua terlalu mahal untuk aku..
Untuk apa aku ada barang mahal ,sedangkan barang lama aku masih elok...
Aku taknak bazirkan duit family aku... 
Kalau tak ada hadiah bzday pun tak apa...
Janji Family dan Kekasihku tercinta ada disisi aku dan buat aku gembira..
Itu dah cukup dan puas untuk aku..
Walaupun aku sedih sebab tolak tawaran kereta,Hp,camera, lappy dan Ipad..
Tapi aku tak kisah......
Sebab aku tahu ada benda yang lebih menilai dari barang tersebut...
iaitu 
KASIH SAYANG DAN CINTA....

P/S : Ayah nak bagi apa pun untuk kaka, akan kaka terima walaupun murah...
sebab ayah n ibu banyak membahagiakan kaka...
Tanpa Ibu dan ayah, kaka takkan ada didunia ini 
dan mengenali Kekasih kaka sekarang nie..
I LOVE U SO MUCH !!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan