Selasa, 1 Mac 2011

storymory si Tekanan

TEKANAN DAN KEGILAAN !!!

Fuhh tajuk best!! Hahahahahaha...
kenapa tajuk best ? sebab pagi nie aku banyak tekanan dan kegilaan aku pun serentak muncul... Aku dah la bangun seawal pagi nyer... Gara-gara panggilan dari Hantu Keparat tulah... Sakit tol hati aku... Takpe, aku pun teruskan agenda aku seperti biasa... Aku kejutkan sweetbaby aku,mandi lepas tu kemas rumah... Aku syok jer text dengan sweetbaby,jap lagi dapat panggilan dari Ketua JPP.. Katanya nak laporan kertas kerja esok.. So aku cakaplah oKE... Aku pun apa lagi capai lappy kesayangan aku dan terus membuat kertas kerja dengan idea yang mencurah-curah sambil text sweetbaby aku.. Rupanya Sweetbaby aku tade kelas,patutlah senang hati jer dye replay text aku.... Tengah syok fikir , taip dan berangan tetibe.......... lappy aku Off tade bateri... uwwwawwWWaaaa... kerja aku !!!! cepatcepat aku charger dan aku ON, errrrr... tak save !! Pehhh!!!! kepala otak aku dah mereng !!!!! nak mengamuk nie .... Mujur kat rumah tade sape-sape.. So boleh ler aku buat hal .... Aku punya lah geram ,pe lagi aku besarkan volume music aku sampai 15... errrrrr!!!!! tak bergema rentak lagu rancak kat bilik aku.... hahahahahaha... Aku melompat -lompat dari katil ke almari sampai ke beranda luar rumah, aku panjat dan terjun sebab nak hilangkan geram !! Aku menari-nari dan berpusing-pusing sampai penat dan pening kepala.... Aku jerit kuat-kuat ,mujur volume musie kuat... so puas hati dapat menjerit!!!!!!! AAHHHHHHHHHH !!!!! huh dah lega.... Idea pun dah kembali.. So aku teruskan wat kerja tadi.... hehehe.... sorry sayangku, kegilaan baby tak boleh dikawal..... :) tapi baby enjoy!

1 ulasan: