Khamis, 3 Mac 2011

storymory si buda takde mood..

Hari aku rasa sangat membosankan.. Enth kenapa aku tak gembira seperti selalu.. Aku tak tahu apa yang membelenggu kepala otak nie.. Huhuhuhu.. Semalam pun aku tak gembira sangat. Walaupun aku senyum dan ketawa sebab projek aku diluluskan, tapi hatiku tetap tidak mahu gembira... peliklah pula... :(

Semalam waktu malam pun aku rasa macam malas jer nak buat kerja,padahal waktu malam selalu aku berkarya dengan idea dan imanginasi kekanak..huhu tapi malam semalam tak seperti biasa.. Otak aku kosong,langsung tak ada mood nak buat kerja. padahal aku tahu projek nie aku kena tunjuk kt ketua pagi nie.. hahaha ! terasa macam terlalu serabut kepala otak nie.. Tapi kenapa ea ? apa yang aku fikirkan ? Setahu aku ,diri nie tade masalah.. tapi... apa yang kacau jiwa aku nie?

Disebabkan aku tak tenang dan tak gembira aku call sweetbaby aku.. Harap-harap lepas dengar suara dia aku boleh tenang.... aku pun call dan berbual,bergelak tawa dan bermanja-manje dengan dia.. Aku habiskan kredit aku untuk sweetbaby aku sorang jer...hehehe.. Berbual pasal kwin,pasal anak,pasal keretapi dan blablablabla.... ketawa jer dia nie taw... sampaikan gusi sweetbaby aku sakit akibat gelak tak berhenti.. hehe.. Lepas call hati aku baru tenang tapi aku tetap tade mood.. ekkkk !!! kenapa nie dengan aku ????? Arghh ! baik tidur ,papai ........


hari ini.......... Mood tetap sama.. hahahhahaha..... Aku tak ceria !!!! why ! why ! and why !! aiyak,kedebuk !!!!!!!!!!! (hantuk kepala dekat dinding)

pening sudah kepala aku ini... Aku terus on lapy ingat nak sambung buat kerja.. So aku pun taip la segalanya.. tapi baru 1jam mengadap lapy aku dah berlari ke tandas sebab aku rasa nak muntah.. Aduiii !! Pehal pulak nie aku tak sihat ker ?? Aku pun rest dan text dengan sweetbaby aku.. Sampai lah dia kembali ke kolej semula sebab ada kelas.. Aku keseorangan dekat rumah.. Aku tak tahu nak buat apa,aku pe lagi pasang lagu kuat-kuat lah.. bagi pecah tingkap jiran sebelah..Kihkihkih... sambil dengar lagu,aku membelek majalah dan kunyah honeystar yang aku beli semalam..

Tengah syok kunyah boleh lak ketua aku call, nie lain tak bukan mesti nak kertas projek nie.. hahaha.. aku pun jawab lah.. Dah lepas membebel, aku pun gelak sebab kertas kerja tu nak esok(jumaat) hahaha.. lega hati aku sebab sekarang aku betul-betul tak ada mood... 

Petang nyer pula aku dapat tetamu tak diundang.. dye datang bawa kotak hadiah, bila aku buka rupanya handset W995 kaler pink.. Idaman aku ler.... tapi aku terpaksa tolak walaupun hati aku berat nak melepaskan hadiah tu...... Sebab aku menolak kerna aku tak nak ada pape antara kau dan aku lagi... Aku kini milik Reduan....Tolong fahami !! 

Malam nie sakit dada aku datang menyerang lagi... Entah kenapa sakit dada aku semakin lama semakin menjadi-jadi... Aku pun tak faham apa punca aku selalu sakit dada.. ermmm... Aku pasrah dengan Penyakit aku........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan