Khamis, 24 Februari 2011

stotymory si Gathis sakit..

Hari ini aku pergi Hospital Sultanah Aminah... Aku pegy seorang diri sebab ayah aku tak dapat teman kerna ada Mesyuarat Tergempar.. huhuhu...sedih kena pegy sorang-sorang... "Ayah cepatlah belikan kereta baru".... haha.. Aku pagi-pagi dah naik bas, sejuk gila duduk dalam bas nie... Hurmm mujur pakai Kardigent,dapatlah menutup kesejukan aku.. aku duduk sorang sebab aku tanak buat Jejaka R cemburu.. hahaha.. (ne tahu jejaka kacak ngurat nty kn) ... So dalam perjalanan tu aku lelapkan mata sekejap sebab aku mengantuk... Alih-alih dah sampai larkin.. so turun bas terus naik teksi pegy POLIKLINIK.. Sebab aku jumpa Doktor Pakar.. huhu.. Aku turun teksi dengan cover cun..hehehe.. sampai jer aku terus pergy kaunter No.. sebab aku nak ambil darah dan nak jumpa doktor.. ~lepas tunggu beberapa jam aku pun masuk makmal sebab nak ambil sample darah..woo..ramainya orang beratur.. Turn aku untuk ambil darah... **argghh!! jarum dicucuk ke lengan aku.... ambil 1 botol darah sudah... zzuupp!!!!! pegy hantar ke makmal K untuk dapatkan result... huhu..

Da selesai aku pegy Jumpa Doktor Jantung....
Doktor Kumar kata : "Bagus jantung awak ok ,tapi jaga-jaga dengan dada awak.."
Aku : ekkk... npe pula dengan dada saya ??
Doktor Kumar : Dada awak kalau tak dijaga , boleh makin teruk sakitnya.. Jangan terlalu terdedah sejuk atau tertekan... nanti boleh menyebabkan sakit yang amat teruk..
Aku : Hurmm yelahh.... hehehe doc jgn risau oke....
Doktor Kumar : awak jangan degil yer eina...
Aku : :) sengih jer...
  ~ lepas tu aku dapat surat ubat......

Da selesai aku pegy pula jumpa Doktor Tulang dan Kepala.. (singkatan)
 * Tunggu giliran*
No aku dah kena panggil... Eh.. alamak Doktor Lee lah.. Aduhh mesty nty kena bebel... ( nak lary lah)
tak sempat patah balik Doc . Lee dah jerit "" U mahu pergi mana ? mari sini duduk... (kantoi)
Aku : mana ada nak lary.. saya jalan jer.... hahahaha
Doc.Lee : saya nak tengok laporan perubatan awak... makin teruk atau oke..
Aku : err ok lah Doc.Lee....
Doc.Lee : What !!! awak pernah pengsan tempoh hary ? kenapa ?? saya tak tahu pun ?
Aku : mmgla doc ta tahu,sebb saya ta bagitahu... hehehe
Doc .Lee : awak degil tak mahu ikut kata saya. Susah nak buat awak dengar kata..
 blablablalablablablablabla............ penat dengar doc .Lee membebel....

da habis kena bebel.... pegy Doctor Mopc......... SAMBUNG NTY LA.... PENAT...  TADE MOODD....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan