Rabu, 23 Februari 2011

storymory si Jejaka Itu 1..

Bila loverefyly nak BerCinta Cintun...

Huhuhu... tengok tajuk pun dah tahu ini mesty story tentang jejaka R kan... ermm... Sudah kembali rapat dengan jejaka R taw.. Text ..text ..text and text.... lallalalla... hehehe... paling best sekali aku dapat kembali kesengalan dan kegilaan seperti di scull dulu.. Asyik text jer...lama-lama perasaan suka dan cinta menebal dalam haty aku kembali... OHH indahnya... Tapi apa perasaan dye pula?? Aku nie syok sendiri ker ? Aku banyak kali kecewa dalam cinta... Entahlah kenapa ea... semuanya jahat dengan aku... huhu.. (oh jahatnya kamu !!) Sudah sudah !! lupakan saja... hehehe.. Aku nak bergembira dengan jejaka R.. sebab dye banyak bagi aku nasihat dan suka buat lawak.. hehehe..

Lepas beberapa lama kiteorang berkawan kembali, Jejaka R nak kaple dengan aku.. huhuhu... LIKE or UNLIKE ?? hurrmmmm... mestylah Like... wow..happy gile taw.. Aku pun kaple dengan jejaka R.. tiap malam berfalsafah tentang cinta.. huhu.. kadang-kadang tu dye reka 1 text berkaitan perasaan dye dalam ayat yang puitis.. *jiwa seni* hehee ..Eh aku simpan lagi taw text nyer.. 

Bila dah berkaple tuh mesty hidup pun dah ceria.. Kepala pun giler2.. Nasib tak masuk sepital giler.. Masa kaple kiteorang selalu lepak dekat tambak Pontian sambil menghirup udara segar dan mendamaikan.. Kalau aku ada kelas sampai lewat petang dye akan tunggu aku.. Nanti aku mesty terjengah-jengah dekat tingkap kelas aku sambil pandang pondok yang selalu kitaorang lepak.. Ehhh..dye tunggu aku sambil study lah... Ingatkan dye akan membazirkan waktu dengan termenung, rupanya tak... hehehehe .. Kadang-kadang dye tertidur bersandar dekat tiang dengan buku tutup muka..Apa tak nya penat tunggu aku tak habis kelas lagi.. KEcian sayang.... muuaah ! Aku suka sakat dye bila dye tidur.. aku tiup atau cuit telinga dye,mesty dye kegelian.. hehehehehehe.. Sory sayang...

Aku ingat lagi kata-kata dye "Pa suka baca buku dekat tambak sebab apa yang pa bace senang masuk kepala.. " hahahha.. alasan papa memang dasat... kalau aku buat kepala giler dengan pantas dye MENYEPIT aku.. aduhhh!!! sakit taw... Pernah sekaly dye cubit peha dan lengan aku sampai lebam.. wooo.... sampai sekarang ada kesan lebam tu !! aku sayang kau lah budak nakal !!! :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan