Rabu, 23 Februari 2011

storymory si hari ini.

Kenapa dengan hari ini?

Woo...banyak kes mahu selesaikanlah.. Tentang Ex -boylah... Tentang Dakwaanlah.. Tentang Perabot Rumahlah.. Tentang Hospitalah.. Tentang Ibu lah..~adehhh...berapa banyak tentanglah.... huhuhu... 

Tentang Ex-boy...
~hari ini jumpa family Ex-boy.. Ada masalah sikit nak selesaikan.. Family aku bermuka serius..Family ex-boy aku pula muka serba salah.. hakhakhak... Yang muka ex-boy aku nie dah macam ayam tertelan kapur sirih.. Muka aku pula ?? macam apa yer ? Mestylah muka cun.. haha.. (perasan lebih pula) .. Kiteorang bincang pasal majlis Pertunangan yang tak jadi.. Huhuhu... -sediy tapi lega...  Sebab apa lega ? Sebab aku tak perlu pegang title "Tunangan Orang" yelah  masih muda lagi.. belum matang untuk ada gelaran macam itu... releks dulu... Family ex-boy pujuk aku supaya aku fikir balik semula tentang hal tu..tapi aku tak nak.. "kepala aku ada batu" hehehe.. Bukan tak nak..tapi ex-boy aku buat masalah.. so tanak lah bercinta dengan lelaki yang suka buat masalah.. eee.... Maaf uncle and auntie... 

Tentang Dakwaan...
~hurmmm... tak jadi saman family auntie aku.... sebab dorang patuh pada syarat my father... hehehe... Aku baru nak suruh si perempuan tu melutut dekat aku sambil minta maaf... tapi my father dah buat syarat lain pula... tak apalah... aku ikut jer... ""Selamat sudah kau perempuan""

Tentang Perabot Rumah...
~Argghhh!!! Rumah dah jadi penuh dengan perabut...
Aku : "ibu...barang yang kita tanak bagilah pada orang miskin"
IBU : bukan ke nie semua barang-barang kaka dekat rumah 1 lagi ?
AKU : memanglah... tapi barang nie kaka tak nak lagi.. kan kaka dah tinggal dengan ibu dan ayah..
IBU : betul tanak ? tak menyesal ?? 
AKU : TAK NAK ! kaka nak permain DVD kaka jer.. Nanty bilik penuh sangat .. tak suka..rimas...
IBU : ok nanty ibu hantar kampung..
AKU : OKE !! sayang ibu..... muuahh !

Tentang Ibu.....
~ AKu tengah khusuk membelek majalah , ibu aku datang sambil menatang Air Coklat panas untuk aku.. terima kasih ibu...hehehe... tengah diam seribu bahasa ttbe ibu aku angkat kaki aku lalu mengurut...eh ibu ni kenapa pula ?? hurmmm...

IBU : kak,baca apa ?
AKU : majalah fesyen... Npe?
IBU : kak taknak beli baju baru ? kita da lama tak shoping sama..
AKU : errr...tak nak lah... membazir duit jer beli baju baru....
IBU : Ok.. tak nak buat gaya rambut baru ? dah 2tahun kak tak tukar gaya rambut... asyik rambut lurus jer..
AKU : hurmm... tak mahu... rambut lurus lagi best.. macam2 style bole buat.. gaya emo ,gaya ala baby doll, gaya seksi pun boleh wat bila dengan rambut lurus.. kenapa ibu tanya ?
IBU : tade pape..cuma ibu dah lama tak tengok anak ibu merengek nak duit sebab nak bergaya.. hihi (ibu gelak)
AKU : taknak bazir duit lagi.. nanty ramai lelaki dampingi kaka sebab duit.. serik ! (muka masam)
IBU : Nie rambut dah lama tak colorkan... last tahun lepas warna Coklat kan ? nie dah pudar warnanya..
AKU : err.. color rambut ea ? boleh gak ...tahun nie nak warna purple ! boleh ?? (sengih)
IBU : ibu hempuk kaka nak ?? (garang nye)
AKU : hehehehe.. chillll... Tak lah.. nanty nak Hitamkan balik.... nak jadi gadis ayu !! 

blablablablablablbalaalabalablabalabalablabla... hehehehehehehehehehhe... penat berbual aku berlary masuk bilik... kedebuukk!! uuwwwaHH !!!! aku jatuh sebab tersandung kapet dekat bilik... sakitttt.... denyut2 rasanya... fullstop !! :(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan