Selasa, 22 Februari 2011

storymory si Lelaki

Story tentang Lelaki...

Lelaki... apa ada pada lelaki ? kekacakan..kesegakan..keegoan..kedegilan..Kegarangan..ketegasan..Kesengalan...dan Kecemburuan..
Sikap itulah yang ada pada lelaki kan..?
kenapa aku berkata macam itu ? sebab aku mengenali ramai lelaki seperti itu..Sikap yang dorang banggakan,padahal pada aku sikap tu aku tak minat.. siapa minat pada lelaki yang ada ego tinggi ? Siapa minat lelaki yang ada sikap kegarangan dan panas baran ? pasti hidup akan terkongkong kan.. korang nak kemana saja pasti semua tidak boleh.. Eh ada juga lelaki yang mempunyai perasaan cemburu terlampau taw.. Ini semua aku lalui semasa aku bergelar AWEK ORANG... Aku kaple dengan seorang lelaki yang aku gelarkan dye "F".. Dye seorang yang baik,tapi sikap dye yang pemalas dan tak serius buat aku terpaksa meninggalkan dye.. Seorang lagi lelaki yang aku gelarkan "H" .. Dye seorang yang kacak,berkulit putih,kepala gile,romantik tapi tu perangai baik, tapi aku tak minat perangai dye yang playboy dan kaki kikis.. wooo...ayat ganaz! haha.. Ada pula seorang lelaki yang namanya bermula dari huruf "S" yang ini lagi lah aku sakit haty.. Dye hensem,style smart,kaya,baik,kelakar tapi fuhh macam setan ! kaki arak ,merokok ,kaki perempuan, dan yang paling aku kesal berkaple dengan dye sebab dye suruh aku berpaling tadah dengan keluarga aku.. bodohlah kau nie ! aku sanggup mati daripada kena menderhaka keluarga aku..Dan kerana aku tak tanak tinggalkan keluarga aku ,kau sanggup suruh kawan kau langgar aku kan.. Kau nak aku matikan ? tapi tak tertunai sebab aku dilindungi Allah... Wekkk.. kahkah.. *sebab apa dye nak bunuh aku ?* korang nak tahu yer? sebab aku tahu Rahsia Besar dye... memang boleh dijatuhkn HUKUMAN BUNUH taw kalau aku dedahkan rahsia dye..So sekarang kau kena berbaik-baik dengan aku k.. Alamak ! ini pula cerita tentang "K" lagi lah sengal.. Muka kurang hensem,berlagak,tapi kepala gile.. Kaple dengan aku ,kata suka aku..cintakan aku tapi kenapalah kau jadi bodoh?? Kau permainkan Kesetian aku pada kau.. kau ingat aku manusia bodoh? Wei ! sekarang kau yang paling bodoh.. Sebab apa taw.. kau Kantoikan sendiri kecurangan kau pada aku. Kau kaple dengan kawan aku sendiri.. Aku tak kesah lah kalau kau suka kat kawan aku tuh.. tapi tak payahlah kau berkaple dengan aku sebab nak rapat dengan kawan aku tuh! Dan 1 lagi aku nak ingatkan kau ! jangan nak ugut aku dengan kata-kata kau... Sebab kau dah bengang dengan aku kau nak ugut dengan kata "JANGAN CABAR AKU ROGOL KAU" dan "JANGAN SAMPAI AKU PUKUL KAU"  wehh kau tu budak mana ? Muar kan? aku nie budak Pontian, kau silaplah nak gertak aku.. Sekali kau cuit aku, 2x ganda kau dapat balasan ! sebab kau bertapak dekat Pontian untuk belajar,bukan cari pasal.. So aku TAK HERAN pada kau !! loserr..... ArGhhh !!! aku berDEndam dengan lelaki !!!!! errr... tapi dendam aku tak lama... Aku dapat seorang lelaki yang menyedarkan bahawa ada juga lelaki yang baik dan menyanyangi aku seadanya... Dye adalah "A"...tak hensem,sederhana dalam kehidupan,kelakar,peramah dan panas baran... Aku sayang dye .. aku kaple selama 3tahun ! tapi musnah sebab dye tak dapat memahami aku sedalamnya !! Aku letih menangis dan letih buat dye memahami tentang aku ... Awal perhubungan jer kami bahagia, semua kawan2 cakap "KOrang bahagia gila..manja pulak tu" itulah kata-kata mereka pada hubugan aku dan "A".. Korang mesty pelik kan ? Kenapa aku asyik kena tinggal jer... Sebab family aku ada menetapkan syarat-syarat untuk anak gadisnya.. 

1) Aku tak boleh keluar waktu malam. (kecuali dengan family)
2) Aku kalau keluar kena balik sebelum pukul 6.30 petang..
3) Aku tak boleh keluar naik motor..
4) Aku tak boleh jumpa lelaki terlalu lama atau berdua-duaan.. (ada setan nty)
5) Ayah ku tak minat pada lelaki kalau jumpa aku pakai seluar pendek..(dapat kain pelikat free woo)
 apa syarat lain ea ??? lupa lah... nty lah aku sambung bila aku ingat! oke....  :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan