Selasa, 22 Februari 2011

storymory si kegembiraan

Si Loverefyly dah GEMBIRA KEMBALI.....

Setelah jumpa dye kembali..dah dapat no telefon dan gambar dye saya terlalu HAPPY ! macam dapat Duit Berjuta rasanya..eh rasanya tak Segembira nie kot... lagi gembira dengan pertemuan saya dan dye.. "Awak telah kembali dihati saya" itu jer saya mampu kata dalam diri sendiri... Saya letak gambar awak dalam wallet saya...saya save no telefon awak dengan nama yang sangat istimewa.. Kalah boyfriend saya taw... Tapi itulah hakikat yang sebenar.. Awak lebih Istimewa dimata hati saya.. Saya tak mampu nak membuang awak jauh-jauh dari hati...Semakin saya lupakan awak semakin saya merindui awak. Arghh!! awak jahat !! Saya benci dengan perasaan saya sekarang !!! huhuhu...

"Entah dari manakah lahirnya"
"Rasa cintaku kepadamu"
"Telah ku cuba mencarikannya"
"Namun masih tak bertemu"
"Oh sayang..."

"Telah ku cuba lupakan kasih"
"Namun rindu rebah bertahan"
"Hanya diburu indah berkasih"
"Di penghujung pertemuan"  (lagu amy mastura -diantara cinta untuk sms)

Handset ku berbunyi menandakan ada orang bagi Sms.. Sekarang dah malam.. Siapa ea ? malas betul nak bangun ambil handset dekat meja belajar.. hurmmm... Arghhhhh !! mimpi ker nie ?? JE..JE..JAKA R text... biar betul ... papp ! adehh sakitlah tampar pipi sendiri..seronoknya !!!

DYE : hai, ganggu ker ?
SAYA : Hye,taklah.. kenapa?
DYE : Saja tanya.. Sihat ? Buat apa nie ?
SAYA : oh..Sihat dan tak buat pape pun..hehe (padahal tengah terlompat-lompat sebab suka !! )
blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabla.....
Seronok tak terhingga... sampai keesokkan hari saya masih gembira..ku gembira di hari ini.. kawan-kawan kata saya sengal sebab senyum sorang-sorang (sebab teringatkn awak).. Saya tak kisahlah.. Janji saya dapat merasai kegembiran balik semula... TERIMA KASIH AWAK..... :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan