Selasa, 22 Februari 2011

storymory si Kerinduan

Bila Loverefyly berkata "KERINDUAN TERUBAT"

Arghh !! Saya rindu Jejaka R..... Tolonglah berhentikan rasa rindu saya pada Jejaka R... bukan setakat rasa rindu tapi rasa cinta saya pada dye tolonglah berhentikan.. urhmm... Kenapa saya merayu minta tolong berhentikan rasa cinta dan rindu tuh ?? sebab saya dah tak tahan menyimpan perasaan nih.... saya nak sangat jumpa dye dimana-mana saje.. walaupun sekejap... plesss... :(

Akhirnya doa saya untuk melihat dye termakbul.. Saya jumpa dye ketika saya menemani kawan saya pergi Cybercafe.. Jejaka R tengah main game dengan kawanya.. huhuhu... *macam buda-buda lah awak nie* Pada mulanya saya tak percaya yang itu adalah dye sebab terasa bagaikan mimpi.. saya tanak tegur dye dulu..saya lihat dye secara sembunyi-sembunyi dulu..bila dah sure tu memang dye baru saya tegur.....
SAYA : Hai ..lama tak jumpa... (TERnervous sangatsangat bila tegur dye)
DYE : Hai ,a'ah dah lama tak jumpa (senyum)
SAYA : Buat apa dekat sini (tak tahu nak cakap apa sebab saya malu-malu arnab)
DYE : Main game jer nak hilangkan tension (fokus betul dengan game)
SAYA : Oh yeke.... (saya pandang dye tak berkelip-kelip)
DYE : Sihat tak ? Sekarang dekat mana ? (dye senyum dekat saya)
SAYA : Sihat jer..sekarang dekat kolej... (saya malu!)
DYE : Oh bagus.. (senyum lagi dekat saya lah)
SAYA : Eh,ada no handphone? dah lama tak contct.. (sebenarnya muka saya dah bengang)
DYE : Nak no ea ? boleh boleh ..jap ea.. ha o17....
SAYA : Eh awak amik la no orang.. miscall oke... 017...blablabla...
DYE : tet tet tet..ok dah miscall.. Eh ada gambar tak ? (dye senyum malu-malu)
SAYA : hah !! Gambar ? nak buat apa ?? gambar tak cantiklah..
DYE : Ala tak per.. Kita tukar-tukar gambar oke..
SAYA : Oke lah.. (kteowg pun saling tersenyum)

blablablablablablablablablablablablablbalbalbalbalabla....... aku pun nak balik sebab dah petang... Aku gembira sangat sebab dapat jumpa Jejaka R. Ya allah... Aku syukur sangat dapat jumpa dye kembali.. Terasa segala kerinduan telah terubat.. "awak..saya gembira sangat sebab dapat no telefon dan gambar awak"  nanti kita text oke...
^_^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan