Isnin, 28 Februari 2011

storymory si Chenta hatyku 3

Story tentang kekasihku...

Sudah sebulan kaple dengan eone.. Kteorg guna panggilan HUBBY & BABY dalam text... Dekat Fb kteorg guna panggilan KANDA & DINDA.. hahaha.. Sengalkan ?? Tapi best taw sebab kteorg bebas nak guna apa jer nama panggilan.. Tapi kteorang ada nama NIckNme rahsia.. kelakar sey nama nyer.. Ala-ala indon pun ada.. :) 

Kanda tahu tak dinda ceria bila bersama kanda.. kanda buat dinda rasa bertuah sangat sebab dapat kenal "BUDAK PELIK + SENGET" .. Dinda tak tahulah ini jodoh kita atau tidak.. Tapi yang penting dinda taknak kehilangan kanda sekali lagi.. Biarlah ribut atau kilat datang menganggu hubungan kita ,dinda harap kanda akan terus berada disisi dinda.. Menemani dinda sepanjang hayat... Dinda takut kesunyian.. Sebab kesunyian nie lah yang buat dinda lemah dan lemas.... Kecerian tu datang 2x ganda bila kita bersama-sama.. Jadi janganlah kita hapuskan keceriaan dan kebahagiaan yang telah datang dalam hidup kita lagi.. kanda ingat pesan dinda taw.. "Jangan nakal + Jangan degil + Jangan Mengatal + Jangan jadi rimau + Jangan jadi sengal + Jangan lemah semangat + Jangan toleh belakang bila dah buat sesuatu keputusan.... Dinda akan terus menyokong kanda untuk selamanya... cayok papa !! hikhikhik....

Dinda tak nak berjanji dengan kanda apa-apa.. Tapi dinda akan pastikan tiada sesiapa boleh rampas dinda dari kanda seorang...Dinda akan pastikan kanda akan terus ceria ,senget ,sengal dan gile bila bersama dinda.. I LOVE U SO MUCH la buda mox !!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan