Ahad, 27 Februari 2011

storymory si JEJaka Sana !

INILAH JEJAKA R .................

Wahai Jejaka R... Kita telah berjumpa dan bercinta kembali.. Kini saya akan dedahkan siapa Jejaka R sebenarnya....

Beliau insan yang saya rindui dan cintai selama ini.... Tak pernah berhenti walaupun sedetik... kerna kuasa R ada dalam hati awak buat saya terpaut....
Nama beliau adalah : MUHAMMAD REDUAN BIN HANG TUAH...
Saya lebih suka panggil dye "eone" semasa di scull... Sebab awak ONE dalam hati saya....
Saya tahu awak suka care saya kn... Saya lagi suka care awak sebab awak terlalu Kiutttt !!!!
Saya minat bila awak senyum dan ketawa... Nak cubit dan tarik jer pipi awak tu !
Saya suka bila awak menjeling saya... Tajam menusuk jiwa saya.. Argghh!! sakit... hehehe
Saya suka buat awak tersipu-sipu malu sebab awak tak tahu malu... hahaha..

Saya terlalu sayang dan cintakan MUHAMAAD REDUAN sejak dulu..... sehingga kini akhirnya dye menjadi milik saya [ Pengakuan terbuka untuk buat awak malu

Awak MILIK saya.... Awak tak boleh tinggalkan saya sebab Kisah awak akan terus ada dalam BLOG saya.. Jadi awak tungu kisah awak seterusnya.... dan pada perempuan di luar sana ! DILARANG MERAMPAS KEKASIH SAYA OKE !!! sebab saya takkan lEpaskan dye lagi... :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan