Sabtu, 26 Februari 2011

storymory si Chenta hatyku 2

Loverefyly MILIK KAMU !!!!!

--Selama saya berkawan dan mencintai Jejaka R , tak pernah bergaduh atau bermasam muka antara 1 sama lain.. kteorang aman damai dan bahagia... Itulah kelebihan bila bercinta dengan Jejaka R.. Sebab dye tak suka buat saya sedih dan menangis... hehehe... SAYANG PAPA !! hekhek.... Tapi tak lama tu saya berpisah dengan jejaka R.. Sebab saya terpaksa lepaskan dye kerna saya nak dye cari perempuan yang lebih layak dan sesuai dengan dye dan saya nak bagi awak fokus pada pelajaran.. ( andai awak tahu saya tak rela melepaskan awak pergi) ... :( 

--Tapi walaupun saya dah putus dengan Jejaka R , hati saya tetap mencintai dye.. walaupun saya berkaple dengan lelaki lain ,perasaan cinta tu tak sama macam saya mencintai Jejaka R... arghhh !!!! saya tak boleh lupakan jejaka R....... saya nak jejaka R !!!!! pless kembali pada saya .. hurmm..

--Saya ada Fb.. Saya jumpa dye kembali selepas dye Add saya.. wah!!!! LIKE ...LIKE.. hehehe... Saya berkawan dengan dye balik semula... Ternyata dye tak pernah berubah.. Cuma awak makin Kacak dan Kiut giler.... muuaah!!! "Saya sayang awak".. itulah yg saya ingin ucapkan pada awak ... huhu..

--Kawan dengan dye buat hati saya makin terus yakin yang awak milik saya... Serius ! saya tak boleh lupakan awak.. saya masih cintakan awak tapi saya segan nak beritahu... Sehinggalah saya dapat tahu yang dye pernah minta no Handphone saya dekat kawan saya... So saya beranikan diri minta no telefon awak melalui IM FB... hahah (malu sey)...  

-Berhubunglah kami kembali dengan rapatnya... Saya jaga dye.. Dye jaga saya... Ada 1 masa tu saya sakit.. Dye terlalu risaukan saya.. Wahh !! awak care saya lah... thnks... Saya sedar yang saya masih perlukan awak... harap awak pun macam tuh juga yer... hehehe ... Kelamaan hati saya inginkan awak ....Terlalu mengharap awak akan kembali pada saya... Akhirnya termakbul juga doa saya.......

--Pada hari Selasa (tarikhnya di rahsiakan) awak kata nak kaple dengan saya... errr... awak serius ker ?? Saya seganlah nak kata YA... sebab awak pun tahu alasan nye kn ??? tapi.......akhirnya saya sah jadi milik awak buat kali ke2.....*wahh macam dah kawin jer...* Saya janji lepas nie saya takkan tinggalkan awak lagi oke... !!!!!!!! :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan