Ahad, 27 Februari 2011

storymory si Semalam...

SEMALAM.........
Errr.. kenapa dengan semalam ?

semalam aku bisa 1 badan ,tulang belakang aku sakit sangat.. tak boleh nak bongkok,kena tegakkan badan jer.. dah macam robot sebab aku hanya boleh tegak dan baring jer.. kelakar tol lah.. Lepas telan ubat dalam tengahary badan mula panas... Grrr....tanda aku nie demam... dusshh!!! sakit belakang tak hilang lagi aku dah demam.. Sengal tol ! suhu aku 38c wooo... Aku text jejaka R... Bagitahu dye keadaan aku.. Pehh!!! punyalah risau... ekkk..."eh awak, tak payah ler risaukn sangat" hehehe tapi itulah tanda dye menyanyangi aku.... Muuuaah!!

Lepas rehat secukupnya ,aku pergi ruang tamu nak tengok TV..
My mom say : "ai, selalu lepak bilik jer dengar lagu,jarang tengok tv ?"
Aku pun jawab : alah...tukar angin pulak.. (sambil text jejaka R)
My Mom : tukar angin ke tukar pakwe ?? (gelak + sengih)
Aku jawab : tukar pakwe apa nyer ? kaka tengah sakit badan nie.. ibu urutkan .... hehehe (manja)
My Mom : Meh ! ibu pijak.... cepat baring...
Aku jawab : Ayah !!!!!! ibu nak pijak kaka........ (aku gelak + jerit)
Ayah : (gelak) tu lah asyik sms jer, mana badan tak sakit.... pijak jer badan nyer tu.. tak pun suruh adik syafiq.. :)
Aku : TAKNAK pijak memijak.... nak merajuk dengan ibu dan ayah... (terus masuk bilik)

pasang Dvd lepas tu cucuk pendrive lagu aku... Buka volume sampai 15... errrr... pekak telinga aku .... hahaha

petang nyer aku text jejaka R.. biasalah mana boleh tak text dye... rindu giler pada dye.. tapi tak pe.. makin merindui dye makin aku sayang dan ingat pada dye... MISS U AWAK !!! Eh ,dye tanya aku bila nak update blog... so aku pun update lah blog cepat-cepat sementara ada idea... hahaha.. baca novel MASIH SETIA tulisan Aisya Sofea sangat best.. Ingat nak cari Penulisan dari Damia Hana..tapi tak jumpa lak.. errr... tak per nanty pergi Jbe cari novel best-best..... Giler Novel !!!

Malam tadi aku masih update blog... sambil tu aku unline jap FB.. tengok notification jer... lepas tu update status terus ufline... kenapa kejap sangat..? sebab aku tade mood nak tengok fb lagi... Fb jejaka R dah delete.... gara-gara ada orang tak suka pada dye.. hurmm.. tak pe.. Dinda suka Kanda... jangan risau ok... hehehe.. punya lah text text text text text text... tak sedar dah pukul 11 lebih.. aku pun off lappy dan aku lihat foto jejaka R... tbe2 adik aku si pikam rembat foto yang aku tengah lihat.. Apa lagi main kejar-kejar lah aku dari bilik aku ke ruang tamu dan terus ke dapur ... Ayah aku kata " apa nie malam-malam main larylary ?" opsss...ayah ada dekat bilik kerje lah.. tak perasaan... hehehe... Aku jawab : pika ambil barang kaka....." kteowg terus main larylary lagi... hahahaha.. penat tw.. kesian jejaka R aku lambat balas text.. Maaf sayang..... dah penat berlary dan bergusti dengan pika , aku nak balas text jejaka R seterusnya tapi tak boleh ... "MESEJ PENDING" errr... kenapa pula ?? check kredit... What ?? Kredit habis?? siapa guna ? bukan ke aku baru topup?? err..... aku pun ngadu kt pika... Pika jawab : kak , tadi masa kau dekat tandas aku guna kredit kau tepon kwn aku..." Aghhhh !!! berny kau yer wahai adik ku .... so aku tak dapat nak balas text Si Dye... Aku sedih :( sayang... sory sekali lagi...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan