Khamis, 19 Mei 2011

HYE KAWAN E.A.Z.J.M.M.E

Salam kasih buat kengkawan semua....
Catatan nie khas untuk kengkawan yg mengenali diri aku......
Terimakasih sebb pernah menjadi kawan yg ceria,gila,dan baik.....
First aku nak ucapkan TERIMAKASIH KAWAN pada ::

EONE a.k.a MY CRAZY LOVE....
Terimakasih sebb hadir dalam hidup eriy kembali...
Walaupun kita bersama semula dalam jangka yg singkat....
Tapi eriy bahagia sangat....
Eone buat eriy jadi kepala gila tiap malam....
Buat eriy sentiasa terkenangkan eone tiap saat.....
Eriy LOVE eone KETAT-KETAT ......

AIRA a.k.a MY CUMIL GURL.....
Oh adik sayang.... Kamu nie comel dan baik sangat....
Terimakasih sebb sudi jadi adik angkat kaka....
Keletah kamu nie buat kaka ketawa....
Kamu nie senget mcm along kamu.....
Seronok dapat kenal dengan kamu lah adik Comel !
Kaka akan merindui kamu....

ZARA a.k.a MY TEMBAM GURL......
Nie lagi sorang adik kesayangan eriy...
Muka dia tembam sangat....
Kaka suka sangat dengan adik zara...
Baik dan peramah...
Adik,tolong jaga abg yer.....
HEHE...
Kaka mesty rindu kat adik tembam..
Thnks sebb jadi adik angkat kaka....

MISS JEM a.k.a NOTY SENGET...
Hye Miss Jem...
Eriy kenal dia dalam Fb...
Dia nie kawan sekolej eone...
Kalau nak tahu dia nie kaki sastera..
Eriy pening layan keletah senget dia... HEHE
Tapi.. Kamu memang besstttt...
Wlpn knl hnya dlm fb...
Eriy senang sangat kawan dgn kamu...
Thnks Miss Jem...
Eriy dah takde kwn nak bersastera lagi... :(
(Pssttt.. sowy letk Gambar kamu tnpa Izin)

MALA a.k.a MATA BUNDAR...
Kamu....
Kawan eone yg pertama eriy kenal...
Kamu orang yg pertama tegur diri eriy dlm status eone...
Kamu tahu tak ??
Eriy suka lihat mata kamu....
Mata kamu bundar...
Eriy nak mata macam kamu lah...
Terimakasih jadi kawan eriy yer...
Wlpn kita tak rapat........
HEHE...
(Passttt ! Sory copy gambar kamu yer)

MIEYRA a.k.a KAKI GEDIK
Woott..woott...
Woi perempuan gedik yg bajet hot...
HAHA...
Aku sayang dan cinta kamulah ngekk !
Kau aku tak akan lupakan...
Sebb kau suka jahanamkan kamera Hp aku...
Pantang aku letak hp bersepah...
Mesty Full memory aku yg 8Gb tu...
HAHA..Muka kau penuh dlm external aku...
Nty aku jual muka kau kat sana  yer...
Lepas nie JuniorBabes aku akan rindu...
Kau jaga group kita yer...
Muuaacxx ! 

ERMISH a.k.a BUDA GONJENG..
Vrrrrrooommm......
Muka kau lagi.....
Kau ingat kau cun kah ???
ERrrrrr... cun kekadang jer...
Beb ! Thnks sebb kau selalu kena buli dgn aku...
Puas doh buli kau...
Wekkk !! Kau sekunk kena tinggal dgn aku...
Bubye...
Kau jaga group kita yer....
Kau dgn mieyra banyak buat aku terejal time hang out...

Itu sedikit saja kawan yg eriy nak Ucapkan TERIMAKASIH....
Yg lain eriy dah wish paky email dan text helo-helo jer..
Kowang halakan segalanya yer....
Eriy bukan apa.....
Eriy takut ada buat salah pada kowg jer.....
Kowang bessttt dalam hati eriy.....
Hurrmmmmm...
Berat hati lak nak tinggalkan kowg semua.....
Pape pun....
Eriy nak pesan :
SELAMAT TINGGAL KAWAN...
JAGA DIRI BAIK-BAIK YER....
KALAU ADA REZEKI KITA BERSATU KEMBALI...
JANGAN LUPAKAN DINKY ERIYNA YER.....
SALAM RINDU DAN SAYANG......
^_________^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan