Rabu, 25 Mei 2011

Apa yg aku rasakn..

Saat ini aku berada dalam keadaan sunyi sepi ditemani angin bayu....
Aku baru lepas termenung dan mengesat airmata...
Aku teringat kata sahabat aku "EdORA namanya"
Aku teringat kata dia .............

EDORA : Kau kena kuat dan cekal....
ERIY : Aku bole ke hadapi tanpa dia ?
EDORA : Kau kena kuat jugak ! Smpai bila kau nak sad n cry ?
ERIY : Aku cry bila aku teringat dia !!! Selama nie dia yg sokong aku !
EDORA : Tapi kau da sampai sini.. Smpai bila kau nak dia sokong kau ?
ERIY : Sampai aku MATI ! Boleh ?
EDORA : Kalau dia dah ada penganti kau mcm mne?
ERIY : Aku .... Aku tak tahu ! Aku tanak fikir !!! Aku takut.... STOP !!!
EDORA : Fine...Aku xnak desak kau lagi.. Tapi kau kena jd PEREMPUAN BAIK!
ERIY : PEREMPUAN BAIK ??? 1 hari nanti......

Bila edora berkata 1 hari nanti dia akan temui penganti, aku terdiam n kelu...
Aku takut bila fikir sedemikian...
Aku tak bersedia lagi...........
Walaupun aku tahu pekara itu akan menjadi nyata...
Lgpun dia sayangkan someone....
Mungkin lepas nie sayang akan bertukar cinta.
MUNGKINKAH ??
Takdir menentukan segalanya........
Aku jalani hidup kat sini dengan senyuman ..
Ikhlas atau tidak hanya Tuhan yang tahu...
Apa jua perasaan aku kini,hanya Tuhan yang tahu apa aku rasa..
ERIYNA TETAP ERIYNA...............!!!!!!!!!

P/S : Sometimes I smile and laugh when I sad...... ILYSM DEAR !
    -------> Sorry sunhine tak mampu stop crying......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan