Sabtu, 30 April 2011

CEMBURU

Wahai perempuan diluar sana.... 
Hadirkanlah rasa cemburu itu. 
Walau sikit.....
Sekadar untuk mengamit hati dan jantung...
Sekadar memberi ada rasa 'sedikit' resah atau sekadar menerima satu amaran pada jiwa bahawa kita sebenarnya berhak untuk mempunyai satu rasa cemburu.
Tapi ingat, jangan keterlaluan....

Kerana lambat laun ianya akan membuatkan diri kita terjerat dengan rasa yang tiada kesudahan....
Berpada-padalah dgn rasa cemburu.....
Aku akui yg aku payah untk rasa CEMBURU....
Bila aku tidak cemburu pd sesuatu , mereka sangka aku tidak ada perasaan..
Perlu ke cemburu dgn sesuatu yg kita tak patut cemburu ?
Mesti tidak patut.....
Aku ada perasaan cemburu tu... Tapi aku simpan rapi dalam diri..
Aku hanya cemburu bila hati dan mata aku nie tidak suka pada hal tersebut....
Hanya ada beberapa sebb kenapa aku perlu cemburu.........


Aku cepat cemburu bila PEREMPUAN GEDIK dgn pakwe aku.....
HOHO... Sewel ke aku nie ???
Tapi aku paling pantang dan cepat cemburu bila..........
"Perempuan tetttt " nie muncul dan mengedik kat pakwe yg aku sayangi.
HOI ! Kau ingat aku nie tunggul kayu kah ???
Gerak geri kau selalu aku perhatikan....
Di FB ... Di Blog..... dan Di Kolej.... 
Kenapa mesti kau nak tarik perhatian pakwe yg aku cintai ??
Kau da ada kayu balak pun masih nak mengedik ker ???
Ohhh... Aku tahu kenapa kau nak tarik perhatian pakwe aku......
Sebb kau baca blog pakwe aku kan ???
Yelah pakwe aku kata mcm2 tentang aku kan ???
Tapi sorry gurl....
Aku dan dia TETAP BERSAMA....
Aku ulangi lagi sekali KAMI TETAP BERSAMA......
Sebb cinta dia hanya untuk aku lah.....
Eheh... Kau jelous kah ??
Blah r !! Kau tak payah jelous..... Sebb kau da ada kayu balak...
~~Weeeeee~~ sepatutnya aku yg jelous pada kau....
Sebb kau tak henti2 nak tarik perhatian dia.......
Sudah2 ler main tag2 kat FB pakwe aku....
Aku JEMU... Pakwe aku pun JEMU bila kau asyik main tag2 jer....
Takpayah tunjuk simpati...
HAHAHA.. Pakwe aku pun tak ingin leii...
Pakwe aku lebih suka kalau aku yg main tag2 kt FB dia... ~miaahahha~
Sorry gurll... Jangan nanes taw..... Nty idung merah mcm Badut sarkas....
Aku nie kejam sikit.... tak cye ?
Tanya ler pakwe aku... Sebb pakwe aku pun ngaku yg aku nie kejam tahap gaban..
Aku nie nakal dan bole bertukar jd ganas kalu kau berani cari pasal dgn aku...
Ugahugah...lallallla... Aku diam bukan maksud aku suka dan rela...
Tapi aku simpan lelok dalam hty....
Tapi klu haty aku nie da mengamuk ....
Jgn tanya aku KENAPA, klu aku mention nama kau kat FB aku....
Oke gurl ..... I Lap u lah gurl....

PESANAN untk MY PAKWE :: Hang pun jgn ngade nak carik pasal sama saia yer..... kalu tanak saia kill hang !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan