Isnin, 21 Februari 2011

storymory si Chenta hatyku..

Tajuk sekarang adalah Si Haty Chintaku...


Kenapa tajuk macam tuh ? korang nak tahu kan kan.. hehe.. sebab aku nak storymory pasal Jejaka R... Jaga2 lah... tatot nanti ada yang merah muka kerna malu lepas baca storymory aku nih.. *AwaS* oke..

Jejaka R...
-Aku amat menyayangi dye..aku bahagia kenal dengan dye. walaupun dye tuh suka menyakat tapi aku tak kesah..
kerna aku telah jatuh cinta pada kau lah jejaka R.
Dah lama aku memendam perasaan ini... kemana aku pergy aku berdoa supaya aku terlihat kamu,
tak kesah lah kalau aku melihat kau dari jauh atau dekat... *sebenarnya kalau dekat aku lg gediz*
kahkahkahakah...
sudah jangan nak gelak lebih pula kau yer ! Aku dussh kau baru tahu...
-Hye R ..kau anggap aku apa ? Sebenarnya aku nak sangat tahu isi haty kau ,sebab kau sangat baik dengan aku ketika kita bersama di scull.. kau telah buat aku ada perasaan Suka , Rindu dan sekarang kau buat aku ada perasaan Cinta.. Aku tak tahu kenapa aku boleh ada perasaan macam tuh pada kau.. Aku mengharapkan yang kau pun akan ada perasaan macam tuh pada aku...
-Hurrm... Sejak aku tinggalkan scull batu34 aku dah tak jumpa kau lagi.. aku tak ada no telefon kau.. Aku ingat kita akan sambung balik kenangan indah pada tahun akan datang..tapi tidak... Family aku buat keputusan untuk pindahkan aku ke scull yang lain.. sebab ayah aku kena transfer ke kota tinggi.. hurmm.. sedih nyer... aku terpisah dengan Jejaka R,tak sempat aku nak ucap "selamat tinggal awak".. Tapi aku rasa tak jumpa R pun tak apa.. sebab aku takut nanti aku yang tak mampu terpisah dengan kau.. Tapi kau jangan risau sebab kau sentiasa ada dihati aku.. kau akan ku miliki 1 hari nanti.. Percayalah !!

-kenapa aku kata yang kau akan menjadi milik aku 1 hari nanti ? err.. ada sesiapa boleh bagi jawapan yang setepat tepatnya ? Aku rasa sebab Kuasa R kot... wehh.. apa kuasa R ? Kuasa rembulan..kuasa renjatan..kuasa rembatan? sudah sudah ! aku mula merepek... hehhe.. tapi sebenarnya kuasa R adalah............ tetttt... baca seterusnya......^_^

2 ulasan:

  1. jejaka itu adalah... tett... rahsia.. lom abis story.. tgu ending nyer...

    BalasPadam