Isnin, 21 Februari 2011

storymory si Bunga Ros

BUNGA ROS....


Ada apa pada Bunga Ros ? Apa kaitan dengan aku ? kalau nak tahu bunga Ros nie ada dalam diri aku... sebab apa ? hah ! ini lah aku nak bagitahu...


Pada korang bunga ros ni ciri-cirinya macam mana ? Mesty lah cantik ,segar,menarik perhatian orang ,senang dijaga,berbau harum,dan jangan dilupakan Durinya yang tajam tu... tapi kaitannya pada aku apa pula? Bunga Ros macam aku ler...( *kata semua Ex -boyfriend aku lah) 
sebab aku nie :


CANTIK = bukan cantik rupaparas..tapi cantik kerana aku ikhlas menerima seseorang tanpa memandang kelemahan yang ada... ~yeke


SEGAR = sebab aku sentiasa menghiburkan mereka walaupun disaat aku kecewa dan terluka.. ~ngee


MENARIK PERHATIAN = kerna aku ini peramah ,senang berkawan dengan sesiapa saja, aku pandai memujuk,dan manja.. hahaha


MUDAH DIJAGA = aku tak banyak kerenah ! sentiasa menerima teguran ,ada sifat sabar , dan paling best dorang kata "kalau awak ta membebel saya rindu lah " boleh pula ea cm tuh....


DURI TAJAM = Sukar nak buat orang terlepas dari jatuh Cinta pada awak.. dan sukar nak tinggalkan awak...


Pada aku semua tuh pandangan dari Ex aku jer... Korang jangan kata aku nie perasaan pula.. Tapy pada aku Mereka ni cermin untuk diri sendiri.. Kerna mereka yang melihat sikap dan cara kita menjalani hidup.. Kalau tade mereka yang selalu disisi kita, tak mugkin kita mengetahui siapa kita sebenarnya... KELUARGA ..... SAHABAT......dan KEKASIH adalah cermin aku !! tanpa 3 kumpulan ni aku tak mungkin menjadi seorang yang ada ciri2 diatas tuh.... THank You so much !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan