Selasa, 3 Januari 2012

Pada 22/12/2011 adalah tarikh Istimewa..
Buat kali ke-2 aku dapat tamatkan pengajian....
Majlis Konvokesyen Kolej pada Bulan April 2011....
Dan Kini Majlis Konvokesyen pada Bulan Disember 2011....
Bertempat di New york Jbe Hotel.....
Tak ada perasaan lain yg dpt aku gambarkan dr 
Menamatkan pengajian dengn sempurna wlpn result enth pape...
Kah kah kah......
Pelbagai gaya dan ragam berlaku...
Dressup mmg vogue masing2...
Lelaki dr atas rambut sampai kaki smart...
Perempuan lak dr tudung sampai kasut smua baru..
Glmour Cik kiah oiii......
Seluruh pusat pengajian johor yg berkaitan MARA 
pun turut serta... 
Aku dapat gelaran "DATIN COMEL" dr pljar senior aku..
HAhahaha... Masing2 pergi saing naik bas..
Memg kenangan lucu sgt dan xmampu lupakan...



2 ulasan:

  1. heheheh... datin comel ek?? ahakz... datin cute ar..
    lepak blog saya meh..http://7a19ed93.theseblogs.com

    BalasPadam
  2. hi dear done follow sini.. follow back taw for makeup tutorial.. tengkiuu :)

    BalasPadam