Selasa, 11 Oktober 2011

Adakah ia baru ?

Aku mulakan hari yang baru ...
Tempat yang baru....
Suasana yang baru....
Kawan-kawan pun baru jugak...
Akhirnya aku boleh tarik nafas tenang untk seketika..
Walaupun ada pelbagai masalah melanda hati nie.....
Aku tak tahu adakah ia lembaran baru untk aku atau kekal seperti lepaslepas...
Aku nak sangat memulakan kehidupan yang baru serta bahagia...
Tanak ada airmata atau kelukaan lagi...
Terasa PENAT dengan segala nyer......
Biarlah aku bahagia dan gembira utk kali nie...
Aku mohon sangat................
Aku disini terasa sunyi ...
Terasa kejauhan dengan yang tercinta serta tersayang...
Tiada keceriaan yang menemani aku lagi..
Tiada lawak yang buat aku gembira...
Tiada kata semangat jika aku terjatuh..
Tiada lagu yang memberi maksud indah...
Segalanya KOSONG !!!
Aku mulakan yang baru.. Tersangat baru .....
Moga aku mampu menempuhi dugaan nie dengan sabar tanpa insan aku syg..
Kekuatan ...Semangat....Kelemahan....Kesakitan....
Itulah sahabat aku ketika ini....

1 ulasan:

  1. Hai. belog lama kita dh tak boleh bukak. yang nie ha. thisisminejustjuju.blogspot.com. now ada belog baru. hahah. rindu kawan kawan blogger . glad to see you again blogger:)my new blog zulaikhazahari.blogspot.com . teheee :D

    BalasPadam