Khamis, 14 Julai 2011

TAnpa tajuk ( HUBBY)

HOLA-HOLA........
Arinie catatan tentang kerja yg bertimbun atas meja aku ...
Entah cmner aku nak selesaikan nyer ~~
Aku dan team aku pun da pening dgn kerja nie semua...
Rasa cm nak BAKO jer fail2 nie semua..
Da rasa cm bukan STUDY...
Tapi cam BEKERJA tanpa gaji lak...
HAHAHAHAHAHA.....
Layan jerlah semua data nie,...
Nak tanak kena wt gak...
Tapi tape...
HUBBY ku ada temani aku ...
Bila aku tak tido HUBBY yg teman aku ...
Kihkih... Welll aku kan suka DERA hubby aku....
Berani ler dia potpetpotpet....
Aku cepuk mulut dia nty ...
~uwawawwawa~ kejam
Hubby sayang babby kn kn kn....
Wlpn kekadang aku SELALU MISS teman dia time malam
Tapi moga2 dia tidak marah ... ~konon-konon nyer~
Dia nak marah ? Aku MERAJUK 1hari....
Bio padan muka dia kena PUJUK aku....
KIHKIH.... Yg penting bby sayang hubby ...
V.V.I.P in my heart .... <3 
Hubby ! Baby mau guna LENS....
Jgn jelous taw taw... !
Baby sudah start KAbur mata....
:D 
Hubby nanty kita tgk ea mata sape lg Cantik ...
Hubby or Babby ....
DAh-dah babby mau sambung wt kerja...
Nnty baby sambung cotcetcotcett !
Tamo mara bila baca blog babby...
I MISS U KANDA <3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan