Ahad, 31 Julai 2011

DEbab hatiku

Cakk BAA...
HIHI.... Bosan lah bila terperap dalam bilik jer...
Nak chating malas... NAk berMUKAbuku pun mls..
Nak Bebelog lg ler ... Sape mau mencatat...?
HAAA... Tapi mlm nie aku nak mencatat cerita...
Semua tentang MY MR BEAR ...
Kisahnyer cm nie...
Aku berWEBCAM dgn dia...
Beberapa hari gak aku berWEBCAM dgn dia..
Mmg besst la bila pelbagai aksi kteOwg wt..
Naik gila aku bila segala aksi aku diKOMEN dgn truk !
DUSSSH !
Aku berWEbcam sebb nak happykn diri dia...
Yelah aku kan nakal !
Sebb tu dgn aksi2 nakal aku baru dia tersenyum LEBAR..
Muuuaaaahhh !
Babby akan buat hubby sentiasa senyum....
EMORASHI <3 DINKY
.............................................................................................
Bila aku yg DIA CINTAI....
semua Dia tanak lepaskan...
Pelik aku ...
Nak tido pun klu leh kena minta izin dia...
~hAAAA~ joking Der !
Dia nie garang tw..
Maklum ler BAKAL MPP kt COSMO...
HIHIHI.. ~doa harap makbul~
Dear ! jgn garang sgt k kat bby..
Nty bby lari balik rumah Mak !
Muuuaaahh !
Dalam garang ,dia seorang yg teliti ..
Apa tak nyer , tentang sikap peribadi aku pun dia tw..
Siap LIST kn ag tw...
Fuhh ! aku sendry ta sedar hal cm tu ...
Pape pun LOVE U lah kt eMorasHI ...
Mmg Dinky sayang lebih lah...
~sarang heyo MY DOMO DEBAB~
...........................................................................................
MUHAMMAD REDUAN 
hadirnya dirimu berikan suasana baru
kau mampu tenangkan aku
di saat risau dalam hatiku
lembutnya sikapmu meluluhkan hati ini
terbuai aku terlena oleh dirimu
jantung pun bergetar saat engkau ada di dekatku
mungkinkah diriku telah jatuh cinta pada dirimu
sebisa diriku mencuba untuk melupakanmu
namun ku tak bisa
kau pun selalu ada dalam hatiku
dan biarkan semua mengalir apa adanya
ku yakin kau pun fahami perasaanku, perasaanku !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan