Ahad, 10 Julai 2011

Catatan 1 (tanpa topik)

Helo u"alls ! ! ! ! !
Sory la lama ta mengupdate .....
Biziiii sgt sgt smpy ta sempat nk catat pape...
Jgn marah yer kowg ...
Nie pun curi2 upadte sekejap ....
Aku sempat catat sedikit jer yer...... ( bolekn ?)
Aku sekarg amat sibuk dgn cabaran baru ...
Yg memaksa aku fokus pada keseluruhan dgn SEMPURNA.
So faham-faham jelah maksud nyer...
Asigment bertimbun-timbun dkt meja ...
Ad 5fail klu dikira ...
Lom masuk dgn projek dan kuiz...
Huh tak terdaya otak nak memprosesnyer....
Skunk nie pun tgh ngadap 2-3 fail...
Dan skunk nie dah BERKACA MATA...
Sbb mata da mula rabun...
Adoyaiii ! Nie yg lemah bila ada benda sangkut kt idung ..
HAHA ... nak pakay LEns malas...
Kang ta memasal INCIK HUBBY memekak...
So ,harap2 mata tak rabun teruk mcm HUBBY !
~ngeee~ 
Kat sini mmg aku mudah giveup...
Tiap kali aku giveup msty aku bagitahu huby...
Lps tu start dari pukul 1 - pukul 3 kena BEBEL dgn dia..
Syokkk ! Sbb dgn bebelan huby la aku WAKEup !
THNKS DEAR ....
Kali nie mungkin aku akan kekalkan KEKUATAN...
Untuk tempuhi rintangan ....
Opppss ! masa tak mengizinkan aku taip lbh pnjg...
Aku undurkan diri seketika lamanya ok.. !
Byyeee !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan