Isnin, 2 Mei 2011

TERASA ker dgn ayt tu...........

Vrrroooommm... Vrrrooommm....
Kereta Kuda lalu jap.............
Nie nak sampaikan 1 setory baru...
Gosap-Gosipp-Gosuup terbaru.....
Terpaku sebentar di kebun bunga yer....
Sambil2 tu sila ler tengok bunga yg lain....
..................................................................
Macm nie setory nyer.....
Kowg pernah tak baca atau tengok statment kt blog dan fb kengkwn ln yg m'yentap hati ?
Mesty pernah kan ??? 
Ala statment tu bukn ditujukan kat kowg...
Tapi bole pula ada TERSENTAP gila2....
~miahahahaha~
Kowg rasa patut ker tersentap dgn statment org ln ?
Sedangkan tade pun nama kowg yg tercatat kat statment tu...
Nape ? Tergigit cili busuk ker ? Pedas yer ??
Lahh... Siapa suwuh tergigit... Jgn dekat2 dgn cili...
Memakan diri... Nty muka , hidung, mata, telinga dan mulut jd merah dan bengkak...
Sebb pedas dgn cili busuk... 
~PADAN MUKA~  ^_^
Bukan apa yer.. Statment tu tade nama sesiapa, tak payah lah nak terasa sangt..
Tak kira kat mana pun klu ada statment yg ditulis dan dipaparkan tak perlu nak terasa...
Selagi tade nama diri sendiri ,jgn nak terasa dan nak melenting...
Tade guna weii... 
Setakat nie dah ada 5 org yg terasa dgn statment kt blog aku...
Statment mana pula ni kt blog aku yg dowg terasa ???
HAHA ~ mesty lah statment tentg CEMBURU... 
Rupanya ramai juga yg terasa yer... 
Ada yg menangis ... Ada yg bals balik dlm blog dowg... Ada yg serang dlm FB aku...
HAHAHAHAHA.... ~~ WOI !!! Kowg nak terasa nape ???
Ada ker aku TULIS nama kau kt blog aku ??? 
Ohhhh ! Aku taw, kowg selalu gedik kat pakwe aku kn ???
Main tag2 pulak tuh ... Tuiihh !! 
Sebb tu kau terasa bagai nak mampus !!
Weii perempuan yg bernama Mill....Ammy....Lala....Anith... dan Uniq...
Sekrg aku dah mention nama kau dlm blog aku...
So kowg bole ler nak terasa dgn statment aku yg sekrg nie...
Kowg tu PEREMPUAN GILA.... Tergedik lebih...
~weeekkkk ~ Aku taknak tengok kowg lg dlm FB pakwe aku...
B.E.R.A.M.B.U.S !!!!
Jaga pakwe kowg...... Jgn duduk sibuk nak prihatin kat pakwe aku...
Klu KAMI nak terlingkup or nak tersungkur cium tanah pun...
Aku dan pakwe aku bole sttlekn sndiri...
Kalu betul kau nak taw apa mslh pakwe aku , kau face to face lah..
Tak perlu nak tag dan main likelike....
Kau bikin aku cemburu...
kalu kau face to face dgn pakwe aku... Lg bagus... Aku suka....
FAHAM !!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan