Selasa, 12 April 2011

LOVE vs HATE

 I HATE YOU....

Ada org say : "kenapa blog kau semua tentg bofie kau" ?
Jap ea... kau tak nampak ke photo aku dan dia kat banner aku ?
Memang kompem ler nie blog storymory tntg bofie aku dan luahan aku... 
Kenapa kau cmburu ker ?????? HAHA.. tapayah cemburu doh ! bazir !!

Kalu cemburu kau bole OUT dary follower aku yeah... 
Masih ada yg sudi nak follow story aku dan bofie aku... ( thnks saper yg follow eriy )
Kalu kau nak taw sesangat.... AKU CINTAKAN bofie aku..  ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
So aku nak luahankn segala rasa : )
SEDIH....... MARAH....
GERAM..... SUKA........
GILA.......... SENGET.......
MANJA....... GEDIzz.......
 *sifat aku*

Bofie aku pun suka bila aku story tentang dia... 
Sekurangnyer bila berjauhan dia akan tgk blog aku s'lain tgk MUKABUKU aku..
Lgpun bkn kau yg rekacipta blog aku... 
""Nie smua hasil dary lovebofie aku oky..."" so aku bangga gile...
Lagi 1 pesanan aku untk kau.... ""KAU JGN SAKIT HATI dgn apa yg aku ada oky"" 
Nie kehidupan aku dan bofie aku !
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Hubby a.k.a my crazy boy.....
kenapa bie sekarg s'makin kurang senyum ?
Bie senyum pun kekadang jer ??
Tapy senyuman bie tapenah hilang dari hati baby... *smile in my heart*
Tetiap hary baby see ur photo... Hensem dan cool ** Jgn kembang sangat oke **
Baby rasa macam nk peluk jer kuatkuat.. ***tapayah nafas oke***
Bie .... I LOVE U SO MUChhhhhhh ! 
Bie pless yer sntiasa senyum bila ada msalh dan bila tade mood..
Sebb bila lihat senyuman bie.. Baby rasa mcm nak trskn kehidupan nie..
Ada nya bie disisi baby..Keyakinan untk trskn life sesgt memakna...
Kenangan kita bersama tetap tak akan dilupakan wlpn bie dah lupa sikit...
Mungkin sbb kita terlalu lama terpisah...
NOW ! Baby akan terus bersama bie untk cipta kenangan yg baru....
Apa pun baby akan lakukan untk bie supaya bie terus smile and smile...
Baby sayangkn bie umpama jantung baby sndry... 
Kalu baby mati.. Maka .... Kita bertemu kembali di Syurga... 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Alamak !! Pensil patah ... conteng pun selesai..... Fuhhh !!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan