Ahad, 13 Mac 2011

Penat ler .......

  • Hari ini bangun tidur punya ler awal....
  • Padahal tidur lewat.....
  • Hissh !! celik mata toleh kanan nampak gambar gulahati.....
  • Terus aku tersenyum malu-malu teringat hal semalam...
  • HIKHIKHIKHIK.... auw..auw... malu eden... :)
  • Aku per lagi capai handset terus text say : "SELAMAT PAGI MY TUNANG buchuk"
  • Tak lama tu dia replay say : "SELAMAT PAGI TUNANG"
  • Terus aku sambung golek kat katil...
  • Tengah syok text dengan tersayang.... Ibu aku terjah bilik aku dan berkata....
  • IBU : Yok ! ikut ibu pergi Jemputan...
  • AKU : oke set Madam !!

  • Aku pun gosok baju kurung plus tudung...sambil text gulahati...
  • Text..text..text... mandi....texte..text... 
  • Siap !! lalllalllalla..... Aku amik kunci kereta ,tapi ayah aku tetiba berkata-kata ....
  • ""Sempat bersolek rupanya walapun tangan dok sms jer""
  • Aku pun menjawab "ehh anak ayah memang sempat jer"" =_=
  • So zzzzuuup zzzaapp zaaappp !!!!!!!!
  • Sampai tempat dituju...
  • Pehh !! meriah majlis nie ea.... 
  • Pelamin warna Pink PLUS white...
  • Shantex siot !!!! (tapi sedih sebab lupa bawa kamera)
  • Dah makan... dah salam...terus blah pegy majlis seterusnya....
  • Simpang Renggam...... sudah mari yew.....
  • Nie majlis perkhawinan Bekas jiran aku...
  • Memang aku rapat dengan family dorang...
  • Shiyal ! Kenapa ada budak perempuan nie ?
  • Pantang betul la aku dengan perempuan nie !!
  • Perosak keluarga orang...
  • hahahaha...
  • Aku ingat lagi apa yang kau buat pada hidup aku..
  • Kau rampas pakwe aku...
  • Kau fitnah aku....
  • Kau buat aku menangis...
  • Kau buat aku benci kau gila-gila....
  • "kau jangan ingat aku senyum sekarang nie pada kau... 
  • Aku dah lupakan perbuatan kau ker ?
  • Maaf oke... Aku sengaja bermanis muka pada kau sebab aku nie baik....hagagaga..

P/S : Sampai bila-bila aku tak percaya pada kau lah syakira !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan