Selasa, 29 Mac 2011

KAWAN..... =_=

kawan....
kenapa kau buat aku mcm nie ?
Kau buat aku macam tak bermakna dlm idup kau lagi..
Kau tahu tak bertapa sedihny aku bila kau berkata mcm tu pd aku..
Aku tahu mmg salah aku..
Tapi takkn kau kejam sangat pada aku..
Aku nak pegang tangan kau untk lindungi kau tp kau tepis..
Apa aku patut buat lagi ?
Baiklah... Aku akan SENDIRIAN tnpa kau lagi...
=_=

Inie yang kau pilihkan ?

Kawan sejati aku (bertudung pink) dulu kau setia bersama aku..
Tapi kau tinggalkan aku semasa aku susah ..
Kau pergi pada mereka ...
Kau jadikan mereka SAHABAT KARIB...
Kau kemana pergi mesti dengan dowgkn ?
Tapi aku ??
Aku seorang diri...
Aku makan sorang..
Aku minum sorang..
Aku bual sorang...
Aku ketawa sorang..
Aku menangis sorang...
Kau tade temani aku..
Kau rasa dowang lagi layak jadi shabat kau kan?
Aku tak kisah...
Aku terima dengan ikhlas wlpn aku terkilan sgtsgt..
Aku kuatkan hati sepanjang 2thun belajar dkt kolej tnpa KWN SEJATI...
Aku nak kena belasah pun kau tade lindungi aku..
Aku kena pulau dengan rakan sekelas sebab ada org buat fitnah..
Aku ingt kau akn percaya pada aku ...
Tapi rupanya TIDAK !!
Kau tersenyum dan ketawa bila rakan ln mengata aku..
Bertapa peritnya aku hadapi semua tu !
Aku hampir rebah tersungkur bagai ada batu besar timpa aku..
Tapi syukur aku masih kuat...
Aku sentiasa ingt kenangan kita..
Aku sabar... Aku doa kau sntisa ingatkan aku..
Semalam kau call aku..
Kau menangis minta maaf pd aku...
Kau sedih sebb sahabat yang kau pilih buat kau mcm tak wujud..
Kau banyak makan hati dengan dowg...
Tapi apa aku boleh buat ?
Aku mampu nasihatkan kau jer..
Kau kata aku "SAHABAT SEJATI" kau..
Tapi aku....
Maaf... Aku tak tahu adakah aku mampu anggap
KAU SAHABAT SEJATI  lagi atau tidak..
Mungkin kita hanya KAWAN saja..
Kerna aku selama nie SENDIRIAN....

Inie Kembar tak seiras aku (perasan jer)
Juana Binti Jema'ain..
Aku sayang kau eraterat..
Mula2 kita tak rapatkn ?
Sebab masa kt kolej kau berlagak DIVA..
Tapi... 
Rupanya kau ROCK !!
Hahahaha.
Aku suka style kau...
Kau suka buat ikut kepala kau..
Tapi kau tak suka susahkan orang lain..
Kau jaga aku macam jaga adik kau..
Ehhh.. Memang ler..
Dekt kolej orang panggil ADIK & KAKA kn ?
Sebab kemana kita pegy mesty berdua..
Aku dah anggap kau sebagai kaka aku..
Kau ganas ! Kau berani ! Kau bnyk cakap ! Kau suka buli aku..
Tapi bila kau tak buli aku... hurmm tak syok pula..
Aku masih ingat kata kau " asal tengok muka kecik jer, msty nak terberak "
Hahaha.. Tak senonoh ler kau nie !
Tapi aku tak kisah sebab kita rapat gila ...
Kita makan sama-sama.. 
Kita suka makan mengadap muka kn ?
Bila ada orang ln kacau kita punya makanan.. Kita akan MENJERIT !
Aku selalu pakai baju kau... *sebab kau yg suwuh*
Kau suka solekkan aku.. *mcm model*
Sampaikan aku sekrg dah pandai solek muka org lain lak.. ^_^
Kita suka bergosip pasal lelaki...
Kita suka main air !!
Kita suka sakat orang.. *naik fobia org bila nmpk kita*
Sama-sama ponteng kuliah..
Sama-sama rosakan barang kolej...
Sama-sama hentam PENGARAH kolej..
HAhaha.. GOOD JOB GURLS !
Tapi.....
Aku sekarang rindu sama kau lah gemuk !
Kau panggil aku TIANG LAMPU TNB yer ?
Huhuhu.. Aku betul2 rindu kau..
Pe kabar lah kau yer.. Kadg2 jer dengr suara kau..
Dah lme tak lepak sama kt MAK MINAH SAYANG..
Aku suka bila kau mengamuk...
Sebab kalau kau mengamuk mesty aku jadi tempat kau main geletik2...
Muka kau macam IGUANA !
Hikhik... Aku jarang marah..
Tapi muncung selalu ler..... t_t
Aku RINDURENDA sama kau !!!
Paling aku rindu adalah GELAKTAWA kau yg mcm gergasi !!
Dari hostel sampai kolej bole dengar kau ketawa *realiti oke*

PESANAN : Aku hargai setiap detik bersama kamu semua GURLS !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan