Jumaat, 11 Mac 2011

~KAMU~

~~~~~~KAMU~~~~~
  • Begitu sabar memahami dan terus memahami tentang saya...
  • Tapi bolehkah awak terus bersabar dan memahami saya?
  • Itu hanya awak yang mampu memberi jawapannyer..
  • Dan saya hanya mampu mencoretkan semuanya disini..
  • Saya tahu awak boleh hadapi semua ini.. Tapi pasti tersangat beratkan ?
  • Awak mesti terkilan dengan apa yang awak dapat tahu tentang saya..
  • Tapi itulah yang awak patut tahu tentang saya...
  • Sebelum awak tahu dari orang lain...
  • Awak meminta saya berubah untuk hubungan kita kan?
  • Saya rasa berat sangat nak berubah..
  • Sebab saya takut hal yang sama berulang...
  • Tapi dalam masa yang sama saya tak nak buat awak kecewa..
  • Saya perlukan sedikit untuk semua nie..
  • Saya akan berubah sebab saya terlalu sayangkan awak..
  • Mungkin dah tiba saat saya kembali seperti mula-mula awak kenali saya..
  • Seorang gadis yang malu-malu, yang baik dan dengar kata..
  • Tapi awak kena jadi cermin yang paling jujur...
  • Apa yang saya lakukan awak kena tegur secara jujur...
  • Saya tak nak awak memendam kemarahan...kesedihan..dan kekecewaan...
  • Sebab saya tak suka.....
  • Saya nak kita saling berterus terang tanpa berselindung apapun...
  • Saya hargai kehadiran awak dalam hidup saya..
  • Sebab awak berani menegur saya dengan ketegasan tapi penuh berbudi bahasa..
  • LIKE !! kalau lelaki lain mungkin saya sudah kena maki hamun...
  • Awak memang sempoi......
  • Saya cinta awak..
  • Thanks dengan kata-kata awak itu....^_^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan